13. maaliskuuta 2013

Until then...

Blogin kirjoittelu on jäänyt vähälle. Tälle on kuitenkin selitys.

Oon kirjottanu useaankin otteeseen tätä blogia, yhtä tekstiä jopa kymmenen kertaa ja sen lisäksi paria muuta tekstiä. Kaikki on jäänyt keskeneräisiksi, joten en oo niitä julkaissut. Varsinkin yksi oikein iso blogiteksti estää mua kirjottamasta tätä nykyään. Oon tehny yhtä tekstiä, jonka aiheena on vuosi 2012 kuvina ja en halua kirjottaa oikeen mitään muuta, ennen ku se on valmis. Oon jo huikeesti myöhässä sen kanssa, kun uudesta vuodesta on ikuisuus aikaa. Mun on silti vaan pakko saada se tehtyä ja julkastua, oli se kuinka myöhässä tahansa.

Yks toinen teksti, mikä jäi hiukan vaan keskeneräiseks, keskittyy teknologiaan. Koska tekniikka kehittyy niin järjetöntä vauhtia, on se 2kk vanha teksti jo liian vanha julkaistavaks. Huomenna yöllä julkaistaan kuitenkin uusi Samsung Galaxy S4 puhelin, mitä oon odottanu yli vuoden. Ajattelin S3:n julkasun aikaan, että sitten se neljäs on se, minkä ostan. Lippulaiva-älypuhelimet on sen verran hintavia, ettei niitä ihan joka vuosi voi ostaa. Oma Galaxy S Plus on 1½ vuotta vanha ja nyt kesään mennessä haluaisin sen päivittää. Jos SGS4 ei ookaan niin huikee kun mitä odotan, niin voi.. paska.

Onpa siinäkin muute harrastus... teknologiauutisten seuranta... Katson päivittäin uutisia ja huhuja laitteista ja ohjelmista, mitä en kuitenkaan osta. Mutta ihan vaan se kehitys kiinnostaa ja samoin sellanen "sitten joskus mulla on tollanen" -unelmointi.

ANYWAYS, kun saan joskus tän vuoden puolella sen 2012 kuvina -tekstin julkastua, musta tuntuu mukavalta taas kirjottaa lisää muista aiheista. Eikä vain teknologiasta, koska onhan tässä huikeesti muutakin! En oo kirjottanu Jyväskylässä asumisesta mitään, enkä oikein sivarityöstäkään. On myös tosi paljon musahommia, mitä pitäis tehdä ja joista vois kirjottaa.

Until then...

Ei kommentteja: